Bertha György

Hobbisták Önvédelmi SE

9700 Szombathely,
Szombathely Nárai u 3.
Telefon: +36202315560

Edzéstípusok

Boksz: Az ökölvívás pozitív jellemnevelő hatással bír. Fejleszti a bátorságot, és az akaraterőt, növeli az egészséges önbizalmat, gyors gondolkodásra, lélekjelenlétre, fájdalomtűrésre, és kitartásra nevel. A sportszerűen élő és gondolkodó ökölvívó sosem él vissza az erejével, öklöző tudásával. Ritkák a sportsérülések, hisz az edzés során minden perce előre megtervezett, a teljes testi erőt csak a zsákon és a pontkesztyűnél lehet használni. Méltán népszerű, és egyre több lány is részt vesz a hobbi boksz tréningeken, kiválóan hasznosítható az önvédelem terén is. Külön csoportokban, szakképzett, és nagy gyakorlattal rendelkező oktató irányítja az edzéseket, így mindenki tud a saját szintjén edzeni. Az ökölvívás elsősorban intelektuális sport, egézséges értelmű és fizikumú embert nevel. A tévhitekkel ellentétben csak annyira veszélyes, mint bármelyik sportág, csak a felületes szemlélőnek tűnik verekedésnek. A kitűzött cél kitartó, türelmes és fáradságos munkával érhető el. Ha szeretnéd megismerni, és elsajátítani eme gyönyörű sportágat, akár versenyzői szinten is, akkor itt a helyed az egyesületben. Kezdő, haladó és versenyzői órákon próbálhatja ki magát az érdeklődő sportbarát.

Ovis Cross torna: A kép a Joskar-Ola gyermek és ifi Cross erőpróbán készült ( egyesületi rendezés, ls lebonyolítás)

Játékos, zenés, mozgásfejlesztő torna 5-6-7 éveseknek gyakorlott óvodai pedagógus és gyógypedagógus irányításával.

Az ovis torna a gyerekek életkorát figyelembe vevő játékos, fejlesztő torna, amelynek fontos célja a mozgás megszerettetése. Pozitív fejlesztő hatása van az idegrendszerre, amely leginkább elősegíti a gyermekek fejlődését. A torna során nagy hangsúlyt fektetünk a megelőzésre. Egyaránt fejlesztjük a gyerekek kondicionális és koncentrációs képességét, melyek a későbbiek során elengedhetetlenek az iskolai jó teljesítményhez. A torna segíti a harmonikus, összerendezett mozgást, mely a szem- kéz- láb összehangolt mozgásán alapul. Fejlesszük az egyensúlyérzéket, a labdaérzékenységet, a ritmusérzéket, javítjuk a testtartást, erősítjük a vázizmokat. Az ovis torna remek terep a mozgáskoordináció, az egyensúlyérzék, a ritmusérzék fejlesztésére, a kúszásos, mászásos feladatok pedig elősegítik a térben való tájékozódás fejlődését. Ez az a kor, amikor ezek a készségek, képességek a legjobban fejleszthetők. Fontos, hogy a gyerkőcöket már egész kis korban rávezessük a helyes testtartás fontosságára, és hogy mindez olyan formában történjen, hogy az a korosztályuknak megfelelő nyelvezetű legyen, a foglalkozásokat élményként éljék meg, miközben játszva tanulnak.
A foglalkozásokon számos eszközt használnak a gyerekek. A gumiszőnyegen végzett mozgás mely azon túl, hogy az egyensúlyérzéket fejleszti, megelőzi a lúdtalp kialakulását és segíti a lábboltozati problémák megelőzését.
Várjuk mindazok jelentkezését, akik nagyon szeretnek mozogni és szeretnének ügyeskedni, és azokat is akiknek kicsit nehezükre esik a mozgás.
A foglalkozás időtartama 1 óra.
További tudnivalók:
- Öltözet: Könnyű talpú sportcipő, lányoknak lehet balettcipő
- A foglalkozáson csak egészséges gyerekek vehetnek részt
- Az órákra a csatlakozás folyamatos év közben is
- A foglalkozásra NEM kell bejelentkezni

 

 

 

Gyermek fitnesz: A rendszeres és irányított mozgással nem csak levezetni, de megelőzni is lehet a stresszt és annak kialakulását. A gyerekek megtanulják mi az önuralom, ennek köszönhetően sokkal kiegyensúlyozottabbakká válnak. A fiatalok nagyon tanulékonyak, a befektetett komoly munka eredménye hamar szemmel láthatóvá válik. A siker és a győzelem érzését megtanulják kezelni. 8-10 éves korban lesznek képesek finomabb, pontosabb mozgások megtanulására. Az edző legyen igényes, követelje meg adottságaikkal összhangban a pontosságot. Ehhez kifogyhatatlan türelemre, sokszínű, szemléletes oktatásra és ötletes módszerekre van szükség. A hangsúly az ismétlésen van, hogy a tanult technikák a gyermekek szokásaivá váljanak. 10-12 életév közötti időszak amozgástanulás szempontjából a legfogékonyabb kor. Egyensúly érzékük egyre jobb, pontosabb. A hangulatos, változatos edzésvezetés nélkülözhetetlen eleme a gyerekek edzésének. A játéknak és a játékosságnak nagy szerepet kell kapnia. 

Gergácz Bence 120 kg-ról jelenleg 85 kg-nál tart, és folyamatosan erősödve szilárd tagja az egyesület Cross versenycsapatának.

Alakformálás: Röviden összefoglalva, egyfajta erősítő köredzés, crossfit jelleggel, változatos izolált erőfejlesztésforma, a H.I.T. edzésmódszertől a nagy ismétlésszámmal végzett rövid pihenős  gyakorlatokig , persze zenére. Kettlebbellel, traktorgumival, TRX- súlyokkal és saját testtel végzett ugró-mászó gyakorlatok.  Minden edzésen minden izomcsoport terhelést kap.  A tréningek izgalmasak, és változatosak. A megfelelő edzővel szinte bármely korosztálynak javasolt edzésforma. Általában időalapúak a foglalkozások, így együtt tud dolgozni a kezdő és a haladó sportbarát is.

Női önvédelem: Női önvédelem heti 3x a Hobbistáknál!
Ajánlott 14 éves kortól. Hétfő-szerda-péntek 19.30-tól!
Ha edzésben vagy, ha nem, vagy csak egyszerűen úgy érzed, csatlakozz bátran. A nők életük során bármikor szenvedhetnek fizikai vagy mentális bántalmazást teljesen váratlanul. A lányok kisgyerekkorukban nem szoknak hozzá az erőszakhoz, egyszerűen – a fiúkkal ellentétben – nem nevelik őket a testük használatára, és alig találkoznak agresszióval. Ezért egy támadásra a legtöbb esetben lefagyással reagálnak. A Női önvédelem tanfolyamon felkészítünk Téged, hogy ne válj potenciális áldozattá! Gyere el hozzánk a Női önvédelem tanfolyamra, mert itt az önvédelem egyszerű és bárki által elsajátítható elveit tanuljuk! Ha szeretnéd megtanulni, hogyan védd meg magad, vagy csak szeretnél egy kicsit magabiztosabb lenni, és nem félelemben élni, vagy rettegve közlekedni az utcán, akkor várunk sok szeretettel edzéseinken.
-Jó hangulatú tréningen, nagymértékben pozitív, de realista életszemléletet adunk Neked, mely segít elkerülni azokat a helyzeteket, ahol bármi bajod eshet.
-Önbizalom doppingot is kapsz, hogy ki merj állni magadért és meg merd védeni magadat. Ne omolj össze egy-egy stresszesebb helyzetben.
-Egészségesebb lesz a tartásod, ennek következtében javulni fog az energetikád, amitől sokkal dinamikusabb leszel a hétköznapokban és több energiád lesz mindenféle más dologra is.
-Nagyban javul a közérzeted, az állóképességed és sokkal magabiztosabb leszel
-Minden héten más témakörrel foglalkozunk. A témák bár összefüggenek, de nem feltétlenül épülnek egymásra, így bármikor becsatlakozhatsz, vagy eljöhetsz kipróbálni. Ráadásul mivel ismétlődnek, így az sem probléma, ha egy két edzésre nem tudsz eljönni.

Funkcionális tréning, súlyemelés Krutzler Eszterrel: Megbeszélt időpontos óra az 5x-ös magyar bajnok, EB és VB  aranyérmes, olimpiai 2. helyezettel. A szakítás vagy épp a felvétel és lökés megtanulása eléggé nehéz, összetett feladat. Viszont ezek olyan képességeket adnak, amiket a legtöbb gyakorlattól nem kapsz meg a teremben: robbanékonyságot, dinamikus erőt... sőt arra is kondicionálnak, hogy a tested egy egységként dolgozzon! A CrossFit elterjedésével manapság már kezdenek szélesebb körbe is beszivárogni a súlyemelő gyakorlatok az edzőterembe, azonban egyik napról a másikra elkezdeni még profi irányítás mellett sem lehet. Elengedhetetlen, hogy megerősítsük a mozgásban részt vevő nagy izomcsoportokat: a csuklyás izmot, a törzs izmokat, a combhajlítókat és combfeszítőket, a farizmokat, és természetesen a vállakat és karizmokat.. Tehát a történetet a rávezető gyakorlatokkal fogjuk kezdeni, amelyek megadják a stabilitást, aztán fokozatosan áttérünk az előkészítő mozdulatokra, majd végül az egyre robbanékonyabb feladatokra.

Cross Tréning: Célja, hogy erős alapot adjon. Ez az edzésmódszer előkészíti a szervezetünket, izomzatunkat a mindennapi igénybevételre. Rengeteg előnnyel bír, fejleszti az erőt, gyorsaságot, hajlékonyságot, izomellenállást, a szív és érrendszeri állóképességet. Fokozza az anyagcserét, segít a súlycsökkentésben.

 

Thai Box Szolyák Tiborral: A thaiföldi harcművészet az egyik leghatékonyabb stílus, bárki kipróbálhatja magát benne, feszegetheti a határait, megtapasztalhatja, hogy mire is képes igazán kitartó és következetes munkával. Nem véletlenül nevezik ezt a küzdősportot „nyolc végtag tudománynak” hiszen az öklön kívül a fej, könyök, kar, térd, sípcsont, lábfej és még a sarok is használatban van. A rúgások épp olyan jelentősek ebben a sportban, mint az ütések, mind a támadásban, mind a védekezésben.


Bejelentkezés nem szükséges! Napijegy, 10 alkalmas, félhavi,- havi bérletrendszer, gyermekeknek, diákoknak kedvezmény. Magánedzési lehetőségek a csoportos órák közötti időben, személyre szabott időbeosztással. +36-20-231-55-60

Köszönjük a megtisztelő figyelmét. Bertha György

 

 

 




Megosztás
Hobbisták Önvédelmi SE - Magyar