HOBBI INTERCROSS CUP


V. Decathlon-Hobbi Intercross Cup csapatregisztrációs lap

A csapat nevezés határidő 2020. április 6-ig!!!

Részletek

IV. Decathlon-Hobbi Intercross Cup csapatregisztrációs la...

A csapat nevezés határidő 2019. szeptember 8-ig!!!

Részletek

III. Decathlon Hobbi Intercross Cup támogatók

Az idén se hiányozhat a versenylógó, az elmaradhatatlan támogatókkal együtt.

Részletek

II. Hobbi Intercross Cup képek

  https://hu-hu.facebook.com/HOBBI-Intercross-CUP-486089998240181/   http://vaol.hu/hirek/hobbi-intercross-cup-crossfit-bertha-gyorgy-verseny-1835448   http...

Részletek

III. Decathlon Hobbi Intercross Cup mozgás szabályok


Mozgás szabályok

1. WOD: DeadLift (Felhúzás): Lányok fix 60 kg, fiúk fix 90 kg. A súlyzót a földről indított helyzetben, egyenesen a csípőcsontig kell emelni. A fogás a súlyzón bárhogy lehet. A mozdulat végén teljesen egyenesen kell állni, előre tolt mellkassal, tehát a váll vonala a csípő vonala mögött van. No Repnek (szabálytalannak) minősül, ha a versenyző nem egyenesedik ki teljesen, ha leejti a súlyzót a felső helyzetből, vagy ha pattintja a súlyt. Gurtni használata tilos! Single Under (Ugráló kötelezés): Nincs különösebb kikötés,a lényeg a folyamatosság. Elakadás esetén a legrövidebb időn belül törekedni kell a folytatásra. Szándékos időhúzás ideje alatt a felhúzás számolása szünetel.

2. WOD:

A.) Pull-up (Húzódzkodás): A versenyző a rúdon lógás helyzetében kezdi a mozdulatot. A cél, hogy a versenyző álla a rúd vonala fölé kerüljön. Lendület használata megengedett. Mindenfajta húzódzkodási technika megengedett. CrossFit Sit-up (Felülés): Fekvő helyzet, a karok laza tartásban, a két talp összezárva. Ez a kiinduló helyzet. A szabályos ismétlés, ha a versenyzők hátsó helyzetben nyújtott karral érintik a fejük felett a talajt, majd felüléskor felső helyzetben keresztülnyúlva a cipőjükön, a tenyerük eléri a talajt.

B.) Toes To Bar (Lábemelés): A versenyző rúdon lógással kezdi a mozdulatsort. Lábak összezárt helyzetben. A láb lendítése által cél, hogy a versenyző mindkét cipőjével egyszerre elérje, „megrúgja” a rudat. USA Swing: Kiinduló helyzet: a kettlebell a lábak között nyújtott karú fogással pihen. Csípő lökésen keresztül a kettlebellt a fej fölé kell juttatni. Fontos, hogy a lábak és a karok a mozdulat végén nyújtva legyenek. Kettlebell súlyok: 8-12-16-20-24 kg.

3. WOD: Meglepetés Tire Flip (Kerék forgatás): Különösebb szabálya nincs, a megadott pályán belül külső segítség nélkül saját testet és erőt használva kell átforgatni a kereket egyik oldaláról a másikra. Csere a három versenyző közt tetszőleges. 1 átforgatás 1 pont. Természetesen a kerék gurítása nem engedélyezett, pontértéke nincsen.

4. WOD:

A.) Dupla Atomic Sit Up: Páros gyakorlat. Egy doboz két oldalára állva felső pozícióban egyenes tartásban lábak kiegyenesedve pacsi a felsőpozíció, alsó pozícióban súly nélkül hanyattfekvésben a kezek hátul érintik a talajt. Ez a pontot érő feladat, cserélni bárki bármikor tud. Hand-stand Hold (Kézállás tartás): A versenyzők (4fő) fal mellett fellendül kézállásba, az egyensúly megtartása érdekében ajánlatos teljesen nyújtott testtel dolgozni. Ennél a gyakorlatnál engedélyezett a feltolatás.

B.) Burpee Over The Box: A mozdulat állásból indul. A versenyző állásból hason fekvés helyzetébe kerül, ott lapockazárást csinál, majd onnan ismét feláll. Ez a Burpee. Ezután az előtte lévő dobozra szemből felugrik (ekkor van meg 1 ismétlés), majd leugrással vagy lelépéssel a másik oldalon újra elvégzi a Burpee-t. A doboz tetején NEM fontos, hogy a test teljesen nyújtva legyen, a lényeg a páros lábbal történő felugrás! Itt ez a pontot érő feladat. Air Squat (Guggolás): Teljesen egyenes helyzetben guggolást kell végezni. A guggolás akkor szabályos, ha az alsó holtponti helyzetben a térd vonala a csípő vonala alatt van. Felső helyzetben a váll vonala a csípő vonala előtt van. Mivel öt versenyzőnek kell egyszerre végeznie a mozdulatot, a guggolást a versenyzőknek nem kötelező azonos ütemben csinálni, a folyamatosság a lényeg.

5. WOD: PLANK Egyszerre kezdi minden versenyző a feladatot, egymás mellett. Térd, boka összezárva, könyök végig vállszélességben a földön van. Leejtett, vagy túlzottan felemelt csípő esetén bírói intés lesz, majd a következő esetben az adott versenyzőnek a feladat véget ér. Minden plank-ban eltöltött másodperc 1 pont.

6. WOD: Cal Row (Evezés): A húzás a gépen tetszőlegesen történhet, külön szabály nincs a húzás mikéntjére. Ami fontos a cserénél: az aktív versenyző csak akkor cserélhet, ha a húzókart visszateszi a helyére. A lábzár kioldásában és becsatolásában a csapattársak segíthetnek. A kijelző 3000 m-ről indul visszaszámlálással, 2520, 2020, 1520, 1020, 520 m-nél csere van. Cél a minél rövidebb idő lehúzása.

7.WOD: Kamionhúzás: 4 versenyző 2 db dupla hámban elől húzza, 2 versenyző hátul tolja, sípszó az eleje és vége a gyakorlatnak. Tetszőleges elosztásban a párok. A verseny előtti héten ki lesz hirdetve a pontos időbeosztás, hogy az adott csapat mikor (óra, perc), és melyik pályán fog dolgozni, illetve a kamionhúzás pontosan (óra, perc) mikor lesz. Kérjük előre, hogy ezeket az időpontokat pontosan tartsuk be! A WOD-ok pontosan fognak kezdődni, amelyik csapat nincs ott a kezdésnél, automatikusan a legalacsonyabb pontszámot fogja kapni. A csapatkapitányokat kérném odafigyelni az evezés és a kamionhúzás időpont egyeztetésre. 




Vissza az előző oldalra!
Hobbisták Önvédelmi SE - Magyar